Wednesday, January 5, 2011

Harapan Tahun Baru (2011)

Salam,

Sedar tak sedar dah masuk tahun 2011. Maknanya tahun ni umur aku dah 3 dekad. Terasa macam baru jer lepas meninggalkan alam persekolahan. Ermmm...apa harapan aku yer untuk tahun baru ni? Seperti biasa aku tak pernah buat azam untuk tahun baru. Apa yang aku rasa nak buat, aku buat. tak payah nak tunggu tahun2 baru ni. Tapi tahun ni aku akan cuba melakukan yang terbaik untuk diri aku, isteri aku, family aku, jabatan aku, dan sebagainya yang terbaik lah. Semoga segala usaha aku sentiasa mendapat rahmat dan diberkati Allah. amin. Berenti merokok? erkk....mungkin ya, mungkin TIDAK. hahaha....

adioss.....

2 comments:

adiratno said...

Welcome to The Club, check Mardiana & Zalita...depa pun berceloteh kat dalam blog gak.

sipulizan said...

Tq tuan. dok jenguk2 gak kat blog depa. baru nak berjinak jinak dalam alam blog ni.